God morgon, nu är det nära mina vänner.
Den där overkliga känslan av att vi snart kommer vara en familj på fyra känns mäktigt om än så helt naturligt...

lillen som blivit stor får snart ett syskon

Caroline

Gud så spännande!

Minns att jag tyckte det var urjobbigt att vara gravid, men nu i efterhand han jag längta tillbaka. All förväntan och nyfikenhet om vem som var därinne. Naturligtvis är jag ännu gladare att ha min älskade son här, men det var verkligen något speciellt med den där tiden när man gick och väntade.

Stort lycka till!

Patricia, Wiljas mamma & bebis i magen.

Men vilken fantastisk blogg jag har hamnat på! Vilka fina bilder, och gudomligt söt liten kille :)



Väntar också bebis nr 2, ska på ultraljud idag!

hur gammal är din son?



Kramar! :)

Farmor

Är det sista kortet på dig innan du blir smal igen jag ser min släp kärra bakom dig..

Farmor

Är det sista kortet på dig innan du blir smal igen jag ser min släp kärra bakom dig..

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress