Denna eftermiddag och kväll är jag själv med pojkarna så softishkläderna är på, middagen förberedd och andra detaljer som kan bli kritiska om det kör ihop sig är fixade. Wish me luck!

T-Shirt Weekday, Byxor American Apparel
lisa

hej!



jag ska till göteborg i december och julshoppa. det är en tradition jag och min sambo haft i evigheter, men skillnaden iår är att vi har en son att shoppa till också!(lyckliga oss.)



vad jag efterlyser är alltså dina tips på de bästa mysigaste, coolaste & härligaste barnbutikerna i götet. jag vill ha hela kitet; inredning, leksaker och givetvis kläder!



ha en fin kväll med dina killar, det tänker jag ha med mina!



/Lisa

Johanna

Härligt!! Jag är inte där än. Körde nattning av storan och ammade samtidigt lillan själv igår, puh! Kaos, men sedan när lugnet väl sprider sig så känns det väldigt gött!! :-)

Lycka till!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress