Nu har du chansen att vinna ett par av Tretorns gummistövlar till ditt barn. Stövlarna finns i storlekarna 19-35 och allt du behöver göra är att svara på följande frågor:

- Tretorn har jubileum under 2011, hur många år firar de?
- Vad skulle du vilja läsa/se mer av hos Avenymamma?
 
Glöm inte skriva vilken storlek du vill ha samt lämna din mailadress (syns bara av mig) så att jag kan kontakta dig om du vinner. Det ligger hela 3 par skor i potten så Lycka till kära ni!

Tävlingen pågår tom midnatt Söndagen den 9/10 och vinnarna meddelas via mail samt på bloggen i början av nästa vecka.
Caroline

Kul med tävling! Jag vill vara med!



-Treton firar 120 års jubileum i år.



-Jag läser gärna mer om mode och stil (som är praktiskt och snyggt)för både barn och mammor. Är så galet svårt att klä sig när kroppen har ändrats efter en graviditet. Inspiration emottages tacksamt!

Tycker också att det är kul när du tipsar om inredning och visar bilder från Ert hem.



Nu håller jag tummarna, och om jag skulle vinna vill jag gärna ha stövlsrna i stl 24.



/Caroline

Ana

Tretorn firar 120 år och det jag skulle vilja se lite mer av hos Avenymamma är kanske lite inredning. Tack för en bra blogg! Om jag nu skulle ha turen att vinna skulle att par 26-or sitta fint.

Lisa

åh, vilken bra tävling!



- Tretorn firar 120 år



om jag vinner skulle storlek 23 vara super!



Eftersom jag också har en liten kille hemma tycker jag att det är jättekul med tips på snygga barnkläder!



sen är jag också nyfiken på hur vardagen ser ut med två små killar. är det stor skillnad från att ha ett barn osv.. vi är sugna på ett småsyskon ganska snart, så det hade varit intressant att höra!



annars keep up the good work, du är grym!

/ Lisa

Maria

Tretorn firar 120 år och jag håller med ovanstående, lite inredning är alltid kul och före- och efterbilder. Annars tycker jag din blogg är perfekt. Det är så kul att se en småbarnsmamma som inte tappar bort stilen bara för att man blir mamma. Skulle jag ha turen tror jag ett par 27or skulle bli perfekt:)

andrea

Tretorn firar 120 år!



Jag skulle hemskt gärna läsa mer om inredning. I övrigt är jag löjligt förtjust i din kiddowear-kategori, så gärna mer av det också! :-) o sen är det såklart alltid lika kul att läsa om din vardag som tvåbarnsmamma (massor av cred till dig, själv har jag bara en liten o tom det kan bli stressigt ibland), ni verkar vara en sån genuint lycklig familj :-)

andrea

Storlek också förstås. 23 om jag har turen att vinna :-)

Veronica, Mamma till Leo ♥

Ååh, självklart är jag med o tävlar om detta!!



- Tretorn firar 120 års jubileum i år!



- Jag skulle vilja läsa mer om inredning, se mer bilder av erat hem och saker/inredning du/ni gillar! Vad för smak ni har, vad för stil ni har i hemmet osv osv. Jag är inredningstokig så älskar att se & läsa om sådant!



Skulle jag ha turen att vinna så skulle jag välja ett par i strlk 19 :) Mitt hjärta har precis börjat tagit sina första steg och har inte ett par stövlar i sin storlek ännu, och är det något vi verkligen behöver så är det ett par stövlar att gå omkring i när vädret inte tillåter andra skor. Genom att han inte har ett par stövlar i sin storlek så har det resulterat i att vi istället fått hålla oss inne när det är lite blötare ute, och L älskar ju att vara ute! Känns lite tråkigt. Men nu hoppas vi verkligen på att vi vinner! Håller alla tummar och tår!!! Skulle bli SÅ himla glad!



Massor med kramar till er.

Cecilia Gjöres

Tretorn firar 120 år. Gärna mer tips på praktiska men samtidigt snygga kläder en småbarnsförälder kan ha nytta av. Typ snygga regnjackor, regnponchos osv. Skulle också vara kul att se mer av huset.



Och blir det aktuellt så är det storlek 23 som gäller. Tack!

Anna . P

Åhh vilken bra tävling!



Tretorn firar 120 år. Sen skulle jag väldigt gärna vilja se mer av hur du/ni tänker inreda ert nya hem! Alltid roligt med inspirationsbilder! :-)



Om jag har turen att vinna så skulle ett par stövlar i storlek 25 vara kalasbra till min systerson som jag tänker på när jag tävlar nu!

Lina

Tretorn firar 120 år.



Jag skulle gärna vilja se mer av ert hem (inreding), kiddowear är en klar favorit.

Storlek på stövlar: 25



Tack för trevlig läsning!

emilie

de firar 120 år!



Jag gillar din stil överlag, så jag skulle vilja se mer mode, men man skulle då också kunna tipsa om hur man enkelt kan förvandla sin vardags-mamma-leker-med-småbarns-outfit till mer vardags-mamman-leker-med-småbarn, fast med mycket roligare kläder;-). Sen ser jag också gärna mer inredning och unisexbarnkläder, då jag har en liten tös (fast jag tycker nog allt när jag tänker efter att det mesta du visar på stora lillkillen funkar på min goding med.

Saras, Tuvas och lilla oktoberräkans liv

De firar 120 år.

Och jag skulle vilja se mer rena shoppingtips, tex i webbshoppar och dyl.



Jag önskar mig ett par i strl 27, tack. :-)

Anna

Tretorn firar 120 år..=)

Jag önskar storlek 26.



Jag skulle gärna vilja se mer av ert hem samt matinspiration..=)



kram

Maria

Kul! Tretorn firar 120årsjubileum, och jag tycker som föregående att det skulle vara kul att se mer av det nya huset.



Stövelstorlek: 25

Ann-Charlotte

Tretorn firar 120 år, jag slulle vilja se mer tips och trix i olika former. Inredning, kids, mat, ja alla småsaker som man gör som är bra och effektiva. Om du har några då förstås. Sedan är ju inredning väldigt roligt. Spec nu när ni har hus. Trevlig kväll! Kram

Josephine

De firar 120 år i år :))



Vad vill jag läsa mer om? Tycker du har en skön mix av det mesta.

Jag tycker alltid det är roligt att läsa om vardagliga ting. Vad gjorde du idag? Vad äter ni til middag, tips osv.

Bra hemsidor där det finns lite speciella kläder till barn mottages gärna.

Hur utveckligen kommer ske mellan era barn. Så som avundsjuka, stolthet tex.



Storlek 24 kommer passa Texas kanon efter sommaren.. som oj oj oj.. känns väldigt väldigt långt borta just nu. :)) Men den kommer komma igen, jag lovar!

malin

Kul tävling!



I år är det dags att fira 120-årsjubileum för Tretorn!



Jag tycker om när du skriver om familjelivet eftersom jag befinner mig i ungefär samma fas just nu. Väntar på mitt andra barn och då är det alltid spännande att få ta del av någon annans, i det här fallet, kloka tankar! :) Gillar också när du tipsar om prisvärt mode, både för barn och vuxna! Ser gärna mer av det!



Om jag skulle vinna skulle jag gärna vilja ha ett par i strlk 24... Kram.

Daniela

I år fyller Tretorn 120 år. Hurra Hurra! Jag tycker det är kul när du tipsar om saker man köper på nätet, där är det sådan djungel så lite guidning är alltid skönt. Både för barn vuxen och hemmet! Min tjej har stl 19 om vi skulle ha den turen.

Anonym

I år fyller Tretorn 120 år. Hurra Hurra! Jag tycker det är kul när du tipsar om saker man köper på nätet, där är det sådan djungel så lite guidning är alltid skönt. Både för barn vuxen och hemmet! Min tjej har stl 19 om vi skulle ha den turen.

Moa

De firar 120 år.



Jag vill läsa mer om huset, trädgården och vardagen. Alltid kul att veta hur andra småbarnsfamiljer får ihop det.



Storlek 29 om jag vinner.



Hoj!

Aggie

De firar hela 120 år! Hipp, hipp hurra!



Mer herrkläder! Din kille verkar ha en skön stil :-)

Så får man tips vad man kan överraska sambon här hemma med. Man har ju inte allt för mycket tid att leta i butiker med snart, två barn :-)



Tror jag vill ha ett par i strl 25 :-) Sonens fötter växer ju galet mycket, hela tiden!



Kramar!



Sen inredning och barnkläder är ju alltid hur kul som helst att få tips om :-)



Diana

Vilken rolig och passande tävling nu lagom till regninga dagar!



Tretorn firar 120 års jubileum i år! Inte illa det inte!



Jag tycker du fångar det mesta och bästa här i din blogg redan, men som dem flesta andra här tycker även jag att lite inredning hade varit riktigt kul! Och självklart ännu mera tips på bra barnkläder och butiker runt om i Gbg! Tips och trix på hur en mamma kan dölja sina små extra kilon är ju också välkommet!



Om jag har turen att vinna skulle jag gärna önska ett par stövlar i storlek 21, tror det kan bli en bra storlek till min lille när han börjar gå! Om inte så får vi åka och köpa ett par sulor! :)



Kramar

katrin.a

Åh, vad jag har precis detta modell av gummistövlar i ögat..



- Tretorn firar 120 års jubileum i år!



- Jag älskar din blogg sen början, precis som den är med dina fina modetips för barn och allt. Men lite till om familjelivet och vardagsskönt/krångel våre "kul" att läsa om. (Stl. 25)



:) kram

em

1, Tretorn firar 120 års jubileum!

2, Jag skulle gärna se mer av erat hem (om det börjar bli klart), skulle va kul att se hur du inreder barnrummen tex! Beautytips är också alltid kul. Och musik! :)



Om vi hade turen att vinna skulle min lille prins vilja ha stl 23 på dom snygga stövlarna!

Joa

120 år firar Tretorn.



Jag skulle vilja läsa mer om inredning. För mig ligger mode och inrednings nära varandra. Och nu när ni flyttat till hus känns det som om det borde finnas mer utrymme för just inredning...

Anna B.

Tretorn firar 120 år.



Jag har inga egna barn, än. Men däremot har jag världens goaste gudson som jag gärna skulle vilja ge ett par fina gummistövlar. Så att vi kan gå ut på mysiga höstäventyr tillsammans nu när vädret går mot blötare tider. Skulle jag vinna så har lillkillen strl. 28 i skor.



Jag skulle gärna läsa mer om hur man fyndar bra på secondhand/vintage-butiker. Vad ska man satsa och tänka på. Sen skulle jag gärna läsa mer om vad som är bra att ha som bas i garderoben och vilka accessoarer som kan lyfta en outfit. Och en annan sak som jag funderat på, att ha barn i kombo med att vara yrkesverksam.



MEN jag älskar din blogg som den är nu också, en mix av mode, inredning och föräldraskap :) Keep up the good work.

Nayoung Lee Duvefjord

Hej!!!!!

Jag älskar din blogg!!!! It has sooooo much to learn both as mom and a woman!!(förlåt att jag skriver på engelska...Min svenska är lite dålig men I'm still reading your blog everyday...takes some time though ;p)

I have a little boy almost exactly 1 year younger than your "lillen" so I'm reading even your last years posts and it helps a lot...



Btw, I have to anwser the questions!



1. Tretorn celebrates 120 years anniversary in 2011.



2. I love your blog as it is so much now already but since you just became a 2 kids' mom, I love to read about dayly life as a 2 kids' mom (you know, t.ex. how it is different driving a syskonvagn in stores, how do you manage to be so stylish when you have 2 little ones osv...) My favorite part of your blog is your dagens outfit! ;) Looooooooove everything you show on the pictures! So TACK så mycket för superfina bloggen!(och tävlingen också)



If I win ;p I love to have size 23(or 24)for my little boy! Thanks again!

Anonym

Sandra

1. Dom firar 120 år!



2. Jag tycker du har en bra blandning av mode för vuxna och barn. Det är även roligt att läsa om ert nya hem och vad ni gör på dagarna. Keep up the good work liksom!



Om jag vann skulle jag vilja ha stl. 27 till min flicka.

Emma

treton firar och fyller 120 år!



och om man får välja något mer att läsa om hos dej så skulle det nog vara om hus/inredning och familjeliv, samma situation som man är i själv vill säga- nybliven husägare och mamma. OCH, kanske ett och annat hår-tips?



strl 23 till min dotter vore perfekt.

Jennie-li

120 år!



jag äslakr att läsa om vad ni gör på dagarna, blir extra glad när det iär inlägg om barnkläder.



om jag vann skulle jag vilja ha storlek 27 till min diotter Mimmie.

Liss

Treton fyller 120 år.



Din blogg är inspirerande främst för mig gällande små killkläder. Verkligen snygg stil på er lilla pojk. Så fortsätt med dina fina bilder på barnen. Dessutom ser jag gärna lite mer från ert hem & tips på bra webshopar.



Stl 29 i stövlar vill jag vinna till min flicka.

Anna, Gbg

Jag skulle gärna vilja ser mer av inredning, gärna barnrum. Sen skulle jag vilja se ännu mer "mode upplägg" med bilder på hur man skapar olika stilar hos både barn och mamma. Annars är jag väldigt nöjd med dina blogg, den inspiration du ger och alla fina bilder du delar med dig av :-)



Tretorn fyller 120 år och om jag vinner skulle ett par i storlek 24 bli perfekt till vår minsta pojk här hemma.

Emelie

Roligt med tävling!



- 120 år firar Tretorn!



- Skulle vilja se mer bildtexter som beskriver bilderna lite mer. Oftast har du massor bilder på rad och sen avslutar du att skriva något kort. Hade varit roligt/bättre med med bildtexter helt enkelt!



Sen önskar jag även att du gärna är mer personlig, men jag antar och förstår att det är ett val du gjort att t.ex. inte visa för mycket på bilderna, utan bara vissa detaljer, inte visa din familj framifrån och att inte skriva ut namn, osv, men det hade varit roligare om du kunde bjuda ännu lite mer på dig själv :)



Om jag vann skulle jag vilja ha storlek 19 till min 2 månaders bebis, lite att växa i med andra ord :)



Tack för en mysig blogg!

Alexandra

Tretorn fyller 120 år.

Ett par stövlar i stl 30 till tjejen skulle sitta fint till hösten. Den sista tiden har du visat upp en helt ny sida av dej som jag gillar starkt. T ex de häftiga Tretorn stövlarna på dej blandat med din egen stil. Visa gärna mer kläder/outfits som passar lika bra i lekparken och i skogen. Som småbarnsmamma vill man gärna känna sig snygg då med.

Nina

Tretorn firar 120 år!



Jag skulle vilja se mer inredning och mini dagens =)



Om jag vinner önskar jag stl 30!

Elin

1) tretorn firar 120 år. 2) jag tycker att du redan har en bra mix i bloggen med massor av mode, inredning och vardag. Vore roligt att se mer detaljer ifrån erat hem :) om jag vinner ett par stövlar så vill jag ha storlek 27. Stövlarna skulle sitta perfekt på min guddotter Novas fötter :)

Mamma M

120 år och de tjusiga stövlarna gärna i storlek 24.



Jag har en liten kille som är 21 månader, och en till knodd i magen, så bloggen har väldigt passande innehåll med mammamode/barnkläder/livet med kidz.



Jag skulle gärna vilja läsa mer om inredning, hur man underhåller två småttingar hela dagarna (på riktigt, hur gör man?!), julklapptips till barn, kläder då helst - till både pojkar och flickor och gärna tips om hur man bygger upp en någorlunda vettig garderob (när allt känns nopprigt, urtvättat, rea-fyndat och allmänt sunkigt, var börjar man?).



Tack för en fin blogg!



Tack för en fin blogg!

Rövarmamman

Fin tävling sötis!



Jo de firar 120år :)



O jag gillar ju din blogg för att d blandar smått å gott. Gillar absolut att få inspiration med outfits eftersom att jag själv tycker det är roligt:) så mer sånt!:) å sötis en annan sak, jag är nyfiken på vilka bloggar du följer å varför isåfall?:)



Nu håller jag tummen å tår- att prinsessan här hemma har tur o vinner ett par, snygga var de :) lilla R har stl 26.



Krammmm å trevlig kväll!

Johanna

De firar 120 år! Jag skulle vilja läsa lite mer om inredning. Visa lite mer hur ni har det. Annars jätte bra blogg :) så kör på! Storlek 23 till min pojk.

Malin

Svar: 120 år!

Som husletande småbarnsmamma i Götet så hör din blogg till favoriterna. Ser gärna ännu mer inlägg av vardagsmode, mode för de små och inredningstips.

Liten har storlek 23 om jag skulle vinna.

veronika

Hej! Jag vill vara med.



- Tretorn fyller 120 år.

- Jag skulle gärna vilja se mer av ert nya hus, vilken stil du har. o veta mer om barnen, hur dom är (inget personligt). men om era dagar.



Om jag vinner vill jag ha strl. 23, till min son.

Jessica

Hej!

Treton fyller 120 år =)



Jag uppskattar att läsa om mode för vuxna och barn och inredning för stora och små.



St 28 till min prins!!

Olivia

Tretorn fyller 120år!



Jag älskar att se bilder från erat hem och andra inspirerande bilder. Älskar också när du bjuder på så många fina bilder på dig, fortsätt med det!



Storlek 23 om jag har tur. KRAM

Sofia

MAJJ GAAD vad många som tävlar..

120 år firar Tretorn..that i know. ;)

Lite fina bilder på huset skulle sitta fint, kul att hitta lite inspiration :)

Storlek 25,27 eller 29 duger bra :) kramkram

Emma

Hej hej!! Roligt med en liten tävling. Jättefina stövlar skulle passa min lille älskling perfekt i detta ruggiga regnväder..:-). Tretorn firar 120 år. Jag tycker jättemycket om din blogg och är väldigt förtjust i dina modetips för såväl mammor som barn. Skulle gärna se fler "dagens" bilder. Blir alltid inspirerad av dina olika klädkombinationer! Tips på bra websidor både vad gäller kläder och inredning, särskilt inredning till barnrum mottages gärna. Lille H har storlek 23.

ulliz

Hej hop här måste ju vi va med men kan man vinna i sista sekund det hoppas vi på, Tretorn fyller 120år... och min buse på 2år har stl 24



håller tummar och tår :o)



kramisar från oss

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress