Som jag nämnt tidigare gillar jag märket Shampoodle. Nu har de kommit med sin höstkollektion och coolaste plagget måste väl ändå vara klänningen som faktiskt är unisex. Gillar när gränserna mellan pojk- och flickkläder suddas ut. Om det funkar i verkligheten återstår att se, vad tycker ni? Pojke i lång t-shirtklänning, funkar det?

dress, Shampoodle hos Ziggys.se

Ana

Frågan är varför det inte skulle funka?:) tack för bra tips!

silverwood

Hej, är du intresserad av att köpa fina armband med bild på tex ditt barn :)

Sophie

Bra initiativ från dom och kul att du "tar" upp de. Funkar alldeles ypperligt tror jag. Men då har ju jag kört ofta med combon svarta leggings och en oversized tshirt till Challe. Lekvänligt och snyggt.

evelina

Såklart det funkar! Finns ingen anledning till att det inte skulle funka. Både skönt och snyggt, på både pojkar och flickor.

J

Självklart! Du borde kolla in releasen av Cloo Collection imorgon, tror verkligen att du skulle gilla de kläderna- basfärger, fina snitt och toppenkvalitet plus att alla plaggen går att använda både till pojkar och flickor, tycker jag.

Linnéa

Jag gillar't! :)

andrea

Jag kör coola tajts/smala jeans och oversize överdel till min pojk, så klart det funkar! :-)

Sofia

Kolla- har hittat fina regnkläder! Vet att du också letat. Check it out!



http://eshoes.se/shop/regnjacka-166c1.html?gclid=CPbC9e385asCFYS_zAodNmaPIQ



Kram S

Kajsa

Klart det funkar, blir nog superfint!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress