Efter bölandet i Lördags så provade jag de klassiska Chelseabootsen
och bestämde mig för att de får bli höstens skoinköp. Snygga men ändå oömtåliga för promenader och lek ute, nu scannar jag nätet för att hitta bästa priset på dem!

Psst! Gillar ni den modellen med snörning mer så finns de på rea här, varmfodrade är de också!

Pic; brandos.se

andrea

Jag har också testat domdär skorna, tyvärr såg mina fötter clown-stora ut, riktigt snygga skor dock, men tack för asos-tipset! :)

andrea

Ps. på http://www.scorpioshoes.com finns chelseabootsen för drygt 900kr.

Sandra

Jag köpte mina här http://www.amazon.co.uk/Dr-Martens-Unisex-Original-2976/dp/B001387QCI/ref=pd_sim_sh1 , sen var det gratis frakt också, värsta kapet!

Sara

varför har du en bild på en oxe på din handled?

Sari

Snygga!

Karin

Hej!



Jag har ett par i modellen Laura i storlek 39 som jag vill sälja. Om du är intresserad. Jag har bara använt dem ca 10 gånger och tycker att de ser för breda ut på mig. Sjukt sköna dock!



Maila om du vill!

Karin

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress