Lillen ville inte vara sämre än sin mamma igår och drog på sig gummistövlarna han med. Appråpå dessa, håll utkik under dagen för medans vi drar iväg på äventyr* så kommer det ploppa upp en tävling här i samarbete med Tretorn!

*Nu för tiden är en busstur in till stan ett äventyr, tro mig!

fleecejacka + byxor HM, Stövlar Tretorn "Robust"
Christine&Paris

Han är så söt med sina lockar din son! :)

preggo

Hej!

knäpp fråga men jag har gått och funderat på att du i en frågestund svarade att din navel "ploppade" redan i vecka 11. Var det verkligen så ? Var det så med din första också? Skit knäpp grej att fundera på jag vet men blev bara så nyfiken på hur det....min navel är inte i närheten av att ploppa och jag är i vecka 16..... Jaja hoppas du vill svar :) tack för en bra blogg!

Ellens tankar om mode

Härlig färgmix :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress