Ska jag berätta en sak för er?
I dag började jag på riktigt gråta av ilska över att HM på Frölunda Torg inte tagit in All For Children-kollektionen. Tårarna liksom brände i ögonen när jag sammanbitet frågade butikspersonalen om plaggen trots att jag redan visste svaret och sedan kom det bara. Någon som undrade hur babyblues kan ta sig uttryck? Nu vet ni..

Tur att eftermiddagen och kvällen blev så fin med tacomiddag, lek och mys med goda vänner. Nu är jag på banan igen, tills nästa gång amningshormonerna slår till det vill säga. Godnatt!

liten i pyjamas från HM- dagens svikare
My

Haha, men härliga människa! Ja, dem där hormonerna är inte att leka. Du är inte ensam ;-)

D

Känner igen det där, hann läsa på hms sida att Nordstan var de ända som fick kollektionen. Men du det är värt att åka dit för de har babystorlekar också vilket inte finns på nätet. Så kan du handla till både lillen och liten!

Malin

Du har säkert redan varit där men om inte så har stora HM i Nordstan fått in dom plaggen, Jätte fina!! =)

J

Haha, jag har också varit sur över det- orka åka till Nordstan nu när Frölunda Torg blivit så barnvänligt liksom ;). H&M FT är ju dessutom så värdelöst (speciellt på barnkläder) även om det blivit lite bättre på senare tid.

Sara S

Stackare, man vill liksom inte dela med sig av de där tårarna (offentligt alltså, på bloggen är det ok). Känner mig nästan skyldig när jag tipsade om babykläderna i ett tidigare inlägg.

Var i nordstan idag och det fanns mycket kvar i babystorlek, bl.a. en fin rutig skjorta.

Avenymamma

SVAR: Sara S- Tack för tipset- ska verkligen försöka ta mig dit i veckan! (hoppas på att slippa grina igen då dock hehe)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress