Så snyggt. Så enkelt. Boots (tack för tipset Johanna) och jeans med fin slitning, Asos och topp härifrån.

Nu får vi snart middagsgäster, mys!

pics, asos, nelly.com
Sara S

Tyvärr vågar jag inte köp skor på nätet då jag är kinkig med passform men dom är helt galet snygga!! Kanske man ska våga trots allt? Köpte ett par till mannen från asos som inte passade och dom skulle kosta 250-300:- att skicka tillbaka, lite väl dyrt.

Som tur e hittade jag mina knappt använda klassiska Timberlands som legat på landet sen ca 1999. Blev så glad när dom passade, perfekt nu när jag går på mammaledighet inte inte kan unna mig dyrskor (var bara tvungen att dela med mig till någon:))

Christine&Paris

Trevligt med middagsgäster. Själv åt jag middag solo, men med utsökt mat :)

Trevlig kväll!

Avenymamma

SVAR; Ja, då förstår jag att du blev glad, skulle gärna ha den turen ;)Timberlands är coolt!

Sari

Vardagssnyggt!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress