12 november 2011

TOMORROW

ALLMÄNT





I morgon är det mycket som händer.
Jag laddar hemma med syster och har ömsom ångest ömsom längtan till att det ska bli Söndag. Följande ligger på schemat;

* MAMA-galan! Min fina Spidervän är nominerad till årets BloggMama och jag ska följa med och hålla handen i den spännande prisutdelningen.
* Barnvaktspremiär. Galan innebär att lillen och liten får stanna hos mina föräldrar i ett antal timmar. Jag vet att det kommer gå bra men så var det det där himla mammahjärtat- ahhh!
* Cravingz.se kommer nylanseras dagen till ära- spännande!
* Jag kommer avslöja en liten förändring som komma skall, det händer lite här framöver som sagt.

Jag lovar att försöka fota så mycket jag kan i morgon och så länge mobilappen funkar så blir det liveuppdateringar direkt därifrån så stay tuned!

två detaljer från morgondagens påtänkta outfit
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress