YOU LITTLE LOVE
Inte för att vara sån men är inte den här hysteriskt söt? Jag hade dock även velat haft den i storlek till lillen. Tänk vad söta mina två söner hade varit i varsin!

mössa, Cheap Monday
25år, 2 barns mamma, egen företagare, designer

Vad mysig mössa=)Ser att du bor i Göteborg=) ha med bott där.

Maria

Ja men gud! Den där stod jag och fingrade på inne på weekday i flera minuter. Fantastiskt söt och jag tänkte mer att jag skulle vilja ha en i min egen storlek.. Haha

andrea

Åh, den där mössan alltså! SOM jag har suktat efter den till min lille! Tyvärr tror jag att 80/86 är alldeles för litet för honom, även om han har storlek 86 just nu. Svårt att veta tycker jag som föredrar 48/50-mått.

andrea

Om din lille kille kan ha 92/98 så finns mössan här: http://www.oiidesign.se/p/cheap-monday-baby-biggles/37:4364:6785 Har faktiskt inte sett den i större än 86 tidigare :)

Ellens tankar om mode

Gud vilken söt :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress