1 november 2011

RIGHT NOW

ALLMÄNT

.. Fortfarande nerbäddad och utan ork. Tänkte vi kunde köra en frågestund när jag ändå ligger här. Ni ska veta att jag läser alla era fina kommentarer annars också men hinner tyvärr inte alltid svara mitt i allt annat. Så nu- SHOOT!

Frida

Var har du köpt din digitala armbandsklocka?

helena

Hej, bor i trollhättan, men åker ibland ner till Göteborg. Nästa gång vi åker ner är det med en bebis

;-) så jag undrar nu om du vet vilka cafeer som det är ok/ ej ok att ta med barnvagn till?



Tacksam för svar!

Helena

Anna

Jag bor i Sthlm., vilka secondhand/vintage-utiker kan du rekommendera?



Och krya på dig!

sandra

Vad heter dina barn?

Anna

Hej och va roligt med frågestund.



Din förra blogg var en av mina favoritbloggar(denna är också bra)så jag undrar hur det kom sig att du slutade blogga och hur det kom sig att du började blogga igen? Sen undrar jag om du har några favoritinredningsbloggar och vilka det i så fall är?

Anna

Hej!



Då måste jag ta tillfället i akt och fråga vart ni köpt er fina soffa?



Annars vill jag bara skriva att jag gillar det du skriver! Kul att du börjat ha med lite inredning också!!

viccan

stackare, hoppas du kryar på dig snart!

Anonym

10 saker vi inte visste om dig :)

Anna

Vad är det för snyggt i betong man skymtar på bilden? Är det ett soffbord?

Sophie

Tre små frågor;

1. Använder ni Stokken något? Inte sett någon bild än med liten i den :)

2. Har ni någon bärsele/sjal till liten och i så fall vilket märke?

3. Finns inte All Saints i Sverige alls? Gillar kläderna skarpt!



Tack för en underbar blogg och inspo!

Christine&Paris

Åh, trist att vara sjuk. Krya på dig!

emma

hej! jag är lite nyfiken på hur din webshop, vintage online går? får du in mycket beställningar?

tack för en kul blogg!

/emma

lejnox

Vad jag har förstått det kommer du från Stockholm men hur kommer det sig att du flyttade till Göteborg, pga kärleken? :)



Kul att du visar lite från hur erat hus är inrett, men vill gärna se hur ni har i köket också!



Till sist, krya på dig!

lisa

hej!



kommenterade i ett annat inlägg, men jag kör frågan igen, här passar det ju bättre! :)



jag och min sambo ska till göteborg och julshoppa i början av december, en tradition vi haft i flera år, och det bli extra kul att handla iår eftersom vi nu utökat familjen med en liten kille.



jag är på jakt efter de bästa barnbutikerna i götet! med allt från kläder och leksaker till inredning och annat som kan tänkas vara kul. vill du snälla dela med dig av några grymma butikstips?



tack för en alldeles skithärlig blogg!



/lisa

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress