andrea

Hej! Jag sitter fast och hoppas på lite tips från en annan småbarnsmamma :) En nära vän till mig väntar barn och jag vill så gärna köpa något fint till den lille (ja, det är en liten pojke) i magen! Vi bor över 100 mil ifrån varandra och träffas bara 2-3ggr per år, men nu ska vi snart åka "hem" och hälsa på, så jag skulle vilja ha med mig en present i och med att vi inte kommer ha möjlighet att ses något mer innan liten beräknas titta ut.

Trots att jag själv har en son på 15 månader kan jag inte komma på en enda grej att köpa i present förutom kläder.. och när jag nu varit inställd på att köpa något fint plagg till liten kan jag för allt i världen inte hitta något, även om jag annars hittar fina bebiskläder mest hela tiden. Något jag vet att vi hade mycket användning av i början var filtar, men filten vi själv köpte till våran lille, som är sådär go och mjuk som man vill att den ska vara, går inte att hitta någonstans! Så, har du några tips på vad man skulle kunna tänkas köpa, både till den blivande mamman och till den lilla pojken i magen? Skulle bli oerhört glad för tips, för som sagt, just nu sitter jag verkligen fast. :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress