10 november 2011

RIGHT NOW

AVENYMAMMA FAMILYLIFE



..är det packning som gäller.
I morgonbitti tar jag och mina små killar tåget upp till Stockholm för en helg med familjen och för MAMA-galan på Söndag. Att jag ska hinna blogga från tåget känns inte riktigt realistiskt men självklart får ni en uppdatering senare om hur det gick.

Förberedelser (kalla det mutor om ni vill) för att klara 3(!)timmar med två småänglar på ett tåg:

* Bananer
* DVD Tåget Thomas
* ..och byggare Bob
* Russin Tablettaskar
* Majskrokar
* Iphone proppad med bilder och filmsnuttar på mormor när hon gör ramsor och dylikt
* Saffransbullar (här börjar vi förhoppningsvis snart vara framme)

Wish Me Luck!

Anonym

Jepp - jag håller tummarna! Men för det mesta brukar det ju gå bra eller hur!



:)

Ida

Mums!! Lussebullar! Ha en underbar helg!

spiderchick

haha ååå lycka till! Sicken supermamma du är, jag är IMPONERAD! Kan inte gå annat än galant :-)



kram

Mamsen

I wich you luck. I'm sure you Will make it:)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress