Här har tagits en liten morgonpromenad
och snart ska liten och jag i väg och träffa mina gamla skolkompisar, ska bli så kul då det var länge sedan sist!

Åkpåsen som nu är invigd får betyget Mycket Väl Godkänd både av lillen och mig. Skönt att slippa tänka så mycket på hur han är klädd när vi drar till förskolan tidigt på morgonen, dessutom har jag börjat kunna låta honom sova ute igen. Han har alltid sovit bäst utomhus men det kändes lite läskigt innan när jag inte visste om han var tillräckligt varm. Och just det, den är snygg också (och passar bra till vår andra påse som är vit och orange). Icke att förglömma.

Ps. Ja, lillen håller mammas telefon i högsta hugg, fåglarna i träden och andra naturupplevelser är överskattade enligt vissa.

åkpåse, Voksi
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress