Joseph är inte bara ett himla fint namn
(får jag en tredje son någon gång kan han eventuellt få heta detta) utan är även namnet på en himla läskig inredningsdetalj. Eller himla cool. Jag vet inte.... vad tycker ni?

Qubus little Joseph ljusstake, Artilleriet.se
Matilda

scary!

Felicia

Scary!!!! Men haha antagligen något jag skulle kunna ha,.., Fast kanske inte en bäbis? Hmm

Paulina

Nej usch.. mest läskig:)

maria.l

Usch jag tycker det så läskigt ut hahaha

Diana

Hua.. Äckliga, läskiga! Nästan lite hemska tycker jag!

spiderchick

haha coola! Där emot kan jag tänka mig att det blir en sådan där detalj i hemmet som småkillarna minns med ett rys ;-) kram!

Farmor

NEJ ,NEJ jag har ju massor med krimskrams som du vet,men där går gränsen inga små barn huvuden hos mig.kram ;)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress