26 maj 2011

YESTERDAY´S T-SHIRT



God morgon fina ni. Här är t-shirten jag bar i går í en liten tydligare version.

Den här morgonen har kört i hop sig lite för oss så i dag är det jag som får öva på att lämna lillen på morgonen. Förrsten så har han fått förskoleplats till hösten- känns skönt men usch vilken liten ångestkänsla som ändå föll över mitt mammahjärta- min lilla bebis ju!!

T-Shirt Klänning, HM Trend
Ann-Charlotte

Snygg tisha. Vi har också fått dagisplats till hösten, verkligheten sprang ikapp mig när jag fyllde i pappret. Lite ångestladdat faktiskt. Ha en fin dag!

mini

men gomorgon fina DU! gorgeous! jag känner igen det där värkande mammahjärtat, men det är oftast bara vi som har ont, de små de njuter av deras nya värld de får komma till. jag ska försöka få förskoleplats till min lilla till hösten också och jag börjar nästan gråta av den tanken...fin dag till dig, hos oss firar vi en ettåring idag! mini

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress