Måste bara visa vad fint min assistent matchade sin klänning med sin mat i går under vår picknick-lunch (dvs mat vid skrivbordet i härligt sällskap). Hon är grym på att kunna bära upp klänning efter klänning flådigare än den andra helt vanliga vardagar utan att se utklädd ut som jag troligtvis skulle göra- så fin och dessutom blir man glad av att se alla svepande tyger.... den underbara maxin hon bar i går kommer från Jade Jagger kollektionen för Indiska.

Nu åker lillen och jag på Lördagsutflykt till goda vänner- här ska latchas med 3 andra 1,5-åringar och dess mammor!

klänning, Jade Jagger för Indiska
maria

hej! jag är med och tävlar om att bli h&m:s "trend scout" som ska dokumentera årets festivalmode på roskildefestivalen. man tävlar med sin bästa festival-look på facebook, och den som får flest röster vinner! detta hade varit en stor dröm för mig och jag skulle bli SÅ tacksam om du ville hjälpa till och rösta på mig! rösta här: http://www.facebook.com/hm?sk=app_198614276841733, tryck på upload/vote och rösta på Maria Berg. tusen tack!

Karin

snygg bild, sånt där gillas:)

INGRID W

så vackert tyg!

Frida

Oväntat fint med att matcha sin mat. Ger en härlig stämning på spontant vis.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress