Sprang över en reaklänning på lunchen som jag spanat på sedan tidigt i våras. Modellen passade till min besvikelse inte mig men jag älskar printet och kände att för en hundring är det värt att köpa den ändå, för tyget alltså. Faktum är att en av mina favoritsjalar från början också var en maxiklänning som fyndades på rea. Det blir ju lite unikt så där, vi får se vad detta tyg kommer användas till!

Tips! Ska du använda tyget i ett reaplagg precis som jag? Köp största storleken, mer material för pengarna!

klänning, HM Trend 
Ida

Vad roligt, jag tänkte faktiskt idag på just den där klänningen, "man kanske skulle köpa den bara för tyget". För den satt illa på mig också, den kan inte ha suttit bra på någon med den där konstiga modellen, och det är väl antagligen därför den reades så billigt och så tidigt...

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress