En av de mest användbara sommarplagget i min garderob är en klassisk randig klänning/långblus. Snyggt både över bikinin till flipflops eller med converse på stan. Just nu kan man hitta en liknande både hos Lindex & Acne!

pics; Lindex.se, Acnestudios.com
INGRID W

riktigt bra plagg!

andrea

Har spanat in den på Lindex och funderat på att köpa den. Du övertygade mig :)



Har du tips på var man kan hitta snygga sandaler till rimligt pris? Acne har ett par jag suktat efter sen förra sommaren men dom är på tok för dyra för mig tyvärr. Max 500kr vore ju bra, om det är möjligt :)

Paulina

Den från lindex var ju minst lika snygg!

Sophie

Super snyggt :)

Sara - i väntan på oktoberbebisen

Åh, vad kul! Den köpte jag till min lillas farmor häromdagen. Jag länkade till ditt inlägg i min blogg, med en skärmdump. :-)

Angel(Konstnär)

Köpte den i dag :) Underbar!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress