Det var nära att tiden blev för knapp men jag hann till slut förbi Indiska och Jade Jagger Kollektionen. Mediakampanjen har ju varit väldigt lockande men jag måste erkänna att själva plaggen inte riktigt uppfyllde mina förhoppningar när det kommer till kvalitet. Det jag ändå gillade var långklänningen och kimonon och jag slog till på den sistnämnda då den är ett perfekt gravidplagg. Planerar att visa er i morgon- nu blir det sängen!

Ps. Jag älskade även det blå porslinet som kändes lite unikt och helt i min smak. Ända sedan min resa till Indien i höstas har jag ångrat att jag inte köpte på mig någon liknande så detta kunde fungera som ett substitut.

hängen och presentationen av kollektionen i butik var fin
Maria - med bebis i magen ☆

åh så härliga mönster :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress