Eftersom en av mina fina kollegor och jag pratat neon en del senaste tiden. C- This is specially for you!

Tips: Vill man bara addera en detalj i neon till lite solbränd hud är Braziletsarmbanden perfekta. Dessutom går en del till välgörande ändamål!

pics; Avenymamma, honestlywtf.com, brazilets, stylemouth.blogspot.com
Viktoria

Älskar neon :D!



Hälsa gärna på i min blogg där det bjuds på en stor dos humor, muscicerande och andra roligheter från vardagen

:)

http://www.aglepta.blogspot.com

INGRID W

så sommrigt och fräscht!

Sally

Åhhh jag vill ha Brazilets!

Johanna

Vilka roliga armband! :)

Felicia

neon is the grej, haha :D



pusss

emma nygård

sjukt snygg outfit :)

snygga nagellack :D

Veronica

Underbara färger :)

jenny

Läckert!

Maddyz

Snygga nagellack! Fin blogg!

Sofia

Snyggt med en neondetalj! Men jag är lite feg för sånt medger jag. ^^,

ISABELLE

Snyggt!

Anna

på bild nummer 2 var det rätt snyggt faktiskt :)

Markus

snyggt! skön brytning mot svart eller vitt... :)

GJ

Så snyggt! Att bara ha något litet i en färg som bara lyser kan ge hela looken ett lyft.

beciell

Sommarens trendigaste Converse till salu i storlek 37! Unika med sina USA-ränder.. Superpris: 500 kronor!! Passa på, skitsnyggt till jeansshortsen i sommar tex.. http://beciell.blogg.se/2011/may/saljes-unika-converse-usa-stars-and-stripes.html

Sheila

Åh underbart!! Älskar detta ;D

MYMiC

Har alltid älskat neon ^^

inga

skitsnyggt med en enkel outfit och någon färgstark detalj ! ;)

sara

vilka fina bilder!

M

snyggt ;)

julia

me like :D

Ida we

Gillar verkligen de där armbanden!! Och neon som accent på speciellt naglar var fint, väskan med :)

Amanda

Hej, Vilken fin blogg du har!!



Du borde visa upp den på www.kokakola.se

Det gjorde jag och fick över 2000 nya besökare direkt.

Och allt är helt gratis.

Muttiz

Så himmla snyggt med neon! :)

Emma - Miss Esf

Sjukt snygg väska :)

Junitjej

Så snyggt med färg!

Emely

Lite färg är aldrig fel!

Le Party

Jag får smått epilepsi på för mycket neon, men kan vara snyggt i lagom dos!

Sara

Så snygga bilder!!

G-Amanda A.

så jävla snyggt verkligen! :)

theréselizette

Neon är ju alltid lite kul när det är sommar, till brunbrända ben.. jag skulle dock aldrig använda det :)

Michan

Löjligt snyggt med neon till en brunbränd kropp.

SaraWhitmore

Grymt snyggt! :)

m y y s a n ♥

härligt med dendär färgklicken!

Beata sunneborn

Riktigt fin blogg, kolla gärna in min också! Xxx B

Malin

Snyggt med neondetaljer! En liknande väska som den gula finns på New Yorker om någon är sugen ^^

evelina carlson

så jäkla snyggt!!

Stina [HungerGames]

Snyggt med lite neon färg.

Emelie - PT och kostrådgivare

Vad roligt, vi äger exakt samma grejer,ALLA armbanden, väskan , allt!

Vicki

Jättefin blogg och bra idé för jag älskar neon å speciellt grön neon.

En liten fråga bara :) Vart kan man få tag i dom där brazilets armbanden? Finns dom bara att beställa på internet?

Avenymamma

AVENYMAMMA SVARA: Ja, vad jag vet så går bara armbanden att köpa på nätet. kyssjohanna.se eller brazilets.com

Catja

Grymma pics!

Nicole Sanzetth

Du vet vad du talar om, snyggt =)

Claudia

Svart är snyggt med neon :P

Ellen

snyggt! älskar bild nr 2:) snyggt med neon!

Linda

väldigt somrigt, gillar neontrenden tråkigt att man inte har mer i sin garderob av det bara..

Linnea

Snyggt! :D

Nöjesportalen

Låt dig teleporteras till nätets roligaste hörn!

karolina

hjälp mig vinna genom att klicka in på länken och gilla min t-shirt :D din röst är guld värd! http://www.universalpixel.se/rosta-pa-designs/unisex-mind-like-an-elephant

Anonym

snyggt(:

cccillac

riktigt nice! :D

Anja

Jag tycker neon är skitsnyggt på andra, men inte på mig!

Frida

Fin blogg ^^

Hoppas du får ett bra avslut på veckan ^^

Hanna

så snyggt!

LORISSA LOVEBOMB

vackert ju, men passar inte på mig ett dugg :)

neli

så snyggt med neon =)

Liza Ellisson

snyggt med neon! :)

Andrea - as in Andrea's walk in closet

Neon är så snyggt, skulle speciellt vilja ha den där gröna väskan eftersom jag tycker det är så fint med en enkel outfit som man addar något neon till. Det piggar liksom upp allt :)

Nöjesportalen

Låt dig teleporteras till nätets roligaste hörn!

Felicia

Älskar neon väskan! Är den från new yorker?

Agnes

haha gillar nagellacken!

Malin

snyggt!:)<3

Nöjesportalen

Låt dig teleporteras till nätets roligaste hörn!

Marika

Yes!! Älskar allt som är neon! Du är redan min favortibloggare! Haha! ;)

alexandra

den bilden på parkeringen är ju tagen på min parkering i askim! bor du här??

josephin

alla bilder är så sjukt snygga! jag gillar verkligen starka färger! :)

Dani

Hur tufft som helst! :) Påminner om när man var liten och det mesta fanns i neonfärger. Lite roligt när det kommer tillbaka sådär.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress