Tack söta ni för alla gratulationer.
Vi har ju vetat ett tag då det är dags i September redan men jag känner mig lite "nypreggo" igen av era fina ord... väldigt skönt att ni vet också för outfitbilderna blir inte lika svårtagna längre (det var svettigt att få till rätt vinklar på slutet därav inte så mycket inlägg i denna kategori).

en bortvalt bild innan "jag kom ut"
INGRID W

med gud så kul!! gratulerar :)

Sara

Som någon annan skrev så vill jag också gärna se snygga gravidoutfits, känner mig som en degklump nu redan i v12. Du däremot är oförskämt snygg.

Ida

Grattis!! Väntar smått i september jag med :)

Anna

Oh vad roligt! Det hade jag helt missat...Stort grattis! Vad sugen man blir på en liten till !!

Sara

Grattis!!

Ida

Grattis! Vad roligt! Jag fick en liten knodd i september förra året, bra tid tyckte jag, man fick ta det lugnt på sommaren och sen mysa på hösten :)

Anonym

Grattis=) Här får man en knodd i september oxå=) Kram

Ellen - ellastankar.blogg.se/fashion

Åh men stort grattis :) Jag har då inte ens anat det så du har lyckats med att hålla det hemligt ;-)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress