15 maj 2011

DAGENS

OUTFITS





Dagen har tillbringats på "vuxenställen" såsom Bauhaus, Kvick och andra stormarknader.
Jag tillhör kategorin (om det finns en sådan dvs) som drabbas av lätt panik så fort bilen rullar in på ställen som dessa så krampaktigt har jag hållt fast vid min man under hela dagen. Jag tror det är rädslan för att få en motfråga när man själv ber om hjälp angående någon träplanka eller bänkskiva. Vips skulle det avslöja mig som totalt okompitent, ointresserad och dessutom tragiskt opåläst av våra planerer på vårt nästa projekt.

Men men, det vore väl slöseri att vara experter på samma saker när man är två. Eller?

glittriga harems Zara, t-shirt Fashion Against AIDS, halsband Monki, väska Lindex

INGRID W

tjusigt!!

Anonym

Sjukt snygg!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress