Reajakten fortsätter och just nu är det höstlooks jag fastnar för (kanske har det att göra med att jag troligtvis kommer ha lättare att komma i de flesta kläder när det är dags för höstlöven att falla). Älskar den oversizade t-shirten från Shakuhachi & mockaheelsen från Asos egna kollektion.

Och ni, en dags jobb, sen är det midsommar!

pics; asos.com
ladynova

Shit, tack för Asostipset att dom har rea. har beställt en del idag :D



Kika gärna in på min blogg om du har lust



Min blogg handlar om Livet runt 30, Att vara ung kvinna i dagens samhälle med allt vad det innebär, ska man leva "enligt mallen - skaffa kille, förlova sig, gifta sig, skaffa barn, köpa radhus osv" eller ska man leva sitt egna liv och följa sin inre röst, den behandlar att göra karriär, vara ute i svängen,dejting,mode, shopping, psykologi och relationer, psykisk ohälsa, min väg tillbaka från utbrändheten och ett liv fri från ångest ( skriver en bok om det just nu )

Ellens tankar om mode

Mm tishan var superfin!

Moa

Reaorna har redan börjat. Har dock inte hittat några riktigt roliga plagg där än. Har du några tips? Ha en trevlig midsommar!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress