I kväll ägnar jag mig åt att leta runt efter en säng till lillen.
När vi flyttar (snart snart) blir det dags att byta ut spjälsängen mot något större då den börjar bli för liten. Vi kan knappt fatta det när vi kikar ner på honom innan vi går och lägger oss, vår lille som blivit så stor! Har ni några tips på bra barnsängar? 

IKEA säng Kritter

Rövarmamman

Vi har den där och prinsessan sover som en liten prinsessa i den ;) hon sov så mycket bättre när vi byte ut spjälsängen till en juniorsäng. Hoppas du och magen mår bra:) Kramar från mig

Sara - i väntan på oktoberbebisen

Den ovan har vi och den är faktiskt bra. Söt också med fåren. :-) Så får man plats brevid om det behövs.

Solblomma

Min sötis älskar sin säng (den på bilden!) från IKEA, har tom gett lammen/fåren namn :) Så mitt tips är den!

andrea

Jag är inte så insatt, men jag vet att folk brukar prata gott om Trolls barnsängar. Själv hoppas jag på att hitta en fin växasäng begagnad som jag kan måla om. Har sett många fina modeller begagnat som jag tyvärr inte hittat nya någonstans.

Malina

köpte sängen Minnen från Ikea till min dotter när de var dags att byta :)



fast just nu är mammas säng mycket mysigare...

frida

Vi har den som visas på bilden härovan, är mycket nöjda! Lycka till!

NINNIE

Hörde från en bekant att just den där sängen var väldigt ostabil! Dom hade köpt den till sin son men var inte alls nöjda! :(

Marie

Jag fick tipset av en kollega med 2 barn att köpa en vanlig säng (ingen liten barnsäng). Det kan ju vara lite turbulent på nätterna och då kan det vara skönt för alla om det finns en "riktig" säng även i barnrummet.

Grattis till magen förresten. Har inte varit inne här på ett tag och blev mäkta förvånad när jag fick syn på din mage!

Kul!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress