Detta är ett inlägg direkt riktat till min man
eller någon annan som tycker att jag kommer vara värd något fint efter att ha producerat, bärt och lyckats leverera en 4 mjölkpakets-bäbis efter min kommande förlossning: Strunta i armband, ringar och tatueringar som visar din uppskattning- ge mig i stället ovan skor och jag blir nöjdare än nöjdast. Klart slut och godmorgon- nu kickstartar vi denna Onsdag!

swedish hasbeens Lace-Up Boots, efterlängtade sedan hösten 2010-perfekta hösten 2011
Karin

De finns på Nääs Bomullsfabriken för halva priset! Åk och köp!!

Sara - i väntan på oktoberbebisen

Åh! Jag har spanat på dem 1000 gånger! De ska jag ha till hösten. Punkt slut. Kanske ska skriva upp dem på listan över "saker jag ska få unna mig när jag klarat körkortet". Synd att den listan börjar bli så förbannat lång bara. Haha!



Såg kommentaren ovan nu också, åker du till Nääs Bomullsfabriken kan du väl köpa ett par till mig med? ;-) Eller kan Karin kanske börja skippa därifrån?

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress