Vi har just inspekterat lillens rum som nu är färdigmålat
, vitt vitt vitt, och nu är det dags att börja planera inredning. Misstänker att "tema traktor" eller "tema racerbil" hade gått hem men jag är inte säker på att det är där vi landar. Just nu inspireras jag överlag av svart, grafit, blått, vitt och subtila djur. Lisa Bengtsson arbetar med fina illustrationer.

pics; finasaker.se, alltommat.se
Sofia - Mode, foto & personligt

Intresserad av att få ett helt inlägg som handlar om dig i min blogg?

Kika in i min blogg då för att se hur du ska göra!

andrea

Jag ska också inreda min pojkes rum, han blir 1 år om en knapp månad. Jag har velat fram och tillbaka mellan tapeter och just nu känns det inte som att jag har någon aning alls om hur slutresultatet kommer bli. Har också spanat in Lisas tryck men tror jag sparar det till ett annat rum ist, men tapeten, särskilt den blå, är superfin!

J

Åh, jag älskar de illustrationerna- vi har prickiga hunden i B's rum som vi just gjorde i ordning: http://welcometothedollhouse.blogg.se/2011/june/bs-nya-rum.html .

Magda

Hej!



Följer din blogg men är dålig på att kommentera.



Grattis till bebis i magen och nya huset!



Att inreda barnrum är ju bara såå kul! Själv har jag en son på 1,5år och jag har precis lagt upp bilder på hans rum här: http://www.styleroom.se/album/26965.

Rummet går i just vitt, svart, grått och blått nämligen...



Mvh Magda från GBG

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress