Jag vet inte med er men efter några säsonger utan blommor cravar jag blomsterängar (Men inte vilka som helst såklart eftersom puttinuttigt inte riktigt är min stil). Jag kommer nog i stället satsa på vintageaktiga drömmar och till midsommar är det redan bestämt och klart, jag SKA bära denna, när anländer den till butik tro?

Sorry för mitt obefintliga bloggande tidigare i dag men hela jag har haft tankarna i jobbet, superkreativ dag på kontoret och i kväll firar vi med semlor. 
 
midsommarklänning, Lindex
Karin

Den där är helt underbar!

lady thirty

den var himla fin!

Sara

Åh, den var underbar ju! :-)

Emma

vilken härlig klänning! Drömmer mig bort till sommaren..(:

Anonym

Ah underbar, den skulle jag gärna bära pa vara vänners bröllop till sommaren!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress