19 januari 2011

BLACK AND WHITE

INSPIRATION





Leopardmönstrst gör sig sjukt bra i svartvitt. Utväxt slingat hår också. Ville bara säga det. God förmiddag förresten.

pic; Ivan Nunez
Gabriella

Jag håller med! Leo gör sig nästan bäst på svartvita bilder.



Det här har inte alls med bloggen att göra, men jag har en fråga om du kanske har lust att svara på den? Jag går strax ut gymnasiet och funderar såklart HELA TIDEN på vad jag ska göra efter skolan och vilket urke jag borde satsa på. Jag går just nu en linje med ekonomiinriktning och vill jobba med något inom den "grenen", men har även ett stort intresse för mode och dylikt. Det jobb du har som inköpare (inom ett företag som sysslar med mode om jag inte minns fel?) verkar vara riktigt skojj. Men vad är det egentligen du gör? Vad tror du man ska ha för kvaliteter för att passa inom yrket. Och vilka vägar kan man gå för att komma dit?



Jag förstår om du inte har tid att svara på mina frågor, och då får jag helt enkelt gå till min (kassa) Syv och fråga, men det är värt att testa ställa frågorna till någon som vet vad hon pratar om!



Till sist, ha en fortsatt trevlig dag.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress