Den här dagen kunde ju inte ha börjat bättre. Solen som skiner, September som sjunger på tv:n och en glad son som leker. Senare i dag ska vi hem till vänner på middag men först blir det en liten promenad på stan. Ha en fin Lördag!

ps. September har en väldig utstrålning och är så välklädd, helt rätt att hon fick ELLE-pris för dito tidigare i år!
Thidan

Absolut helt rätt! Tvivlar på att vi har snyggare människor i Sverige

Johanna

Det är underbart när solen skiner! :)

Anna

Det skulle vara roligt att se lite fler outfit-bilder på dig:) Jag blir alltid så inspirerad av din stil och den ligger nära min, vilket gör det realistiskt för mig och ger mig en morot att piffa till mig lite mer i vardagen genom att använda det jag har och lägga vikt vid detaljer, precis som jag tycker du gör. Förresten är jättenöjd med beställningen från er webshop, snabbt, serviceinriktat och bra grejer!



-Anna

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress