Medans jag har haft en liten bloggpaus uppmärksammades mitt inlägg
om mitt jobb hos blogg.se och många är ni som skrivit fina kommentarer och flera frågor. Tänkte att jag ska samla ihop dem under morgondagen och svara och har ni fler, vad det än gäller, så skriv dem i kommentarsfältet här nere så åker dom med också! 

I helgen har vi firat min fina syster som fyllde 20 (helt sjukt- min lillesyrra ju!) och nu väntar en vecka fylld med jobb, nu kör vi!

blogg.se förstasida
Linda

Jag har själv funderat på att utbilda mig till inköpare, så det skulle vara väldigt intressant att läsa lite mer om vad du gör. Så kan inte du skriva ett inlägg om det; var du studerade, hur länge, var du gjorde praktik, om det var lätt att få jobb efter det osv. :)

Skulle vara superintressant!

Kicki

Hej!



Jag har funderingar på att börja läsa samma utbildning som du gick i Borås. Skulle gärna vilja veta lite vad du tyckte om den, hur dagarna ser ut mm. Jag har två småbarn och bor i Kungsbacka, så jag är lite rädd för hur det skulle påverka att plugga såpass långt bort.



Sen får du gärna berätta lite hur det var att söka jobb efteråt, praktik under utbildningen mm.



Tack för en trevlig blogg!



Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress