15 december 2011

TODAY´S OFFICE...

ALLMÄNT



.. är i sängen, med liten i knät.
Hantverkarna är här igen så det blir inte roligare än så här. Bra i alla fall för jag behöver få saker gjorda så att vi kan ta helg sedan. I kväll flyger hela familjen upp till min kära familj för att rå om varandra. Vad ska ni ha för er så här helgen innan jul?

Ps. För er som inte hann knipa skinnjackan så har jag sett att det ligger flera ute på tradera.se, irriterande men om man verkligen vill ha så ändå.....

Jul Image Banner 468 x 60
lady thirty

blir nog en lugn helg denna helg, men du vad är det för fint din lillunge har på sig idag? berätta vetja ;)



ha en finfin dag!

kram

Christine&Paris

Verkar mysigt :) Jag ska packa och städa lägenheten i helgen. Flyttar utomlands efter julhelgen och vill kunna koppla av under julen och inte tänka på att jag måste städa ugnen och bära ner grejer till förrådet.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress