Nu alla mammor. och pappor för den delen, där ute har ni chans att vinna en fin julklapp till era små.
En lycklig vinnare får välja mellan The White Mink Shirt och The White Mink Dress från göteborgsbaserade Cloo Collection. Kläderna ingår i en kollektion om 11 plagg från märkets höstkollektion och är i mjuka ekologiska tyger.

För att vinna behöver ni bara svara på följande i kommentarsfältet;

1. Cloo Collection- For Kids With ...... vaddå? (tips- kolla in Cloo´s hemsida)
2. Hur hittade just Du till Avenymamma?

Tävlingen pågår tom Fredag 9/12 och den lyckliga vinnaren presenteras kort där efter. Lycka til kära ni!

gilla gärna Cloo Collection på facebook så får ni plus i kanten!
Diana

Ännu en härlig tävling! Cloo Collection - For Kids With Cool skall det vara! Jag hittade en länk till dig på en privatblogg för snart ett halvår sedan, enda sen dess läser jag din blogg varje dag! Jag tycker den är så härlig och jordnära! Bra tips och trix och lite spex har du också! Keep up the good work!

Jenny

Jättefin kollection! Har aldrig stött på det märket innan, gillar att det är ekologiskt!



1. Cloo collection - For kids with cool



2. Hittade till din blogg för några år sedan via Spiderchick. Hon länkade dig och på den vägen var det :-)

Anna . P

1. Cloo Kids - for kids with COOL!

2. Hittade till din blogg för längesen via länk från Spiderchick! Älskar när bloggar länkar till andra bloggar, man hittar så mycket nytt bra då!



Nu tänker jag hålla tummarna här hela veckan! Tack för fin tävling :-)

andrea

For Kids With Cool!



Jag älskar varenda plagg i kollektionen och skulle mer än gärna vinna en "White Mink Shirt" till min lillfis här hemma!



Till dig hittade jag genom självaste Spiderchick och fastnade direkt, massor av härlig inspiration och tips! :)



Och förresten, jag gillar såklart Cloo på Facebook!

J

Åh, älskade Cloo! Min sötnos på bilden däruppe vill gärna vinna en white mink shirt (eftersom hon redan har fina klänningen) och svaren är:



1. Cool

2. Via Spiderchick när du startade :).

Vanilla - i väntan på liten

Underbara kläder! Jag är gärna med och tävlar! :-)



1. Cloo Collection- For Kids With Cool

2. Jag har följt din blogg länge via Bloglovin och minns faktiskt inte hur jag hittade hit i första läget! :-)



Håller tummarna! :-)

Kramar

Mari

1. Cool

2. Genom nyhetsflödet på Facebook (ja, jag gillar ju Cloo Collection).

Ann-Charlotte

Cloo Collection -Fot kids with cool. Vinner jag så vill jag gärna ha "the white mink dress". Jag hittade hit för ca 1.5 år sen via spiderchicks blogg. Jag gillar såklart på FB. Ha en trevlig start på veckan!

Nayoung

Oj!!!! I have to win this one!!! Min son fyller 1 år 12/12!!! This will be the perfect present for him!:D Those are soooo cute and cooool!!!!



1. Cloo Collection- For Kids With COOL!!

2. I found your blog when I was browsing on Lindex website...LOL...I was looking at the poncho with print and efter I saw your blog lanking to the product I bought the poncho right away ;) And since then your blog is my favorite so far :D

Josephine

Oj, så fint och sött. Kul med tävling!



1. For Kids With Cool.. såklart ;)

2. Oj oj, jag minns knappt. Det var så länge sedan nu. Men som många andra skriver kan det vara genom Spiderbruttan. Du och din lilla storebror är en som sagt en stor inspirationskälla åt mig och Texas.

Emma

1: Cool

2: Via "mest uppdaterade" på blogg.se =)

Emma H

Jag vill tävla! =D De här kläderna är bara så underbara.



1. Cloo collection - For kids with cool

2. Hittade hit via Cloo collections facebooksida! =)

Monia - 89 dagar kvar till bf! <3

1. For kid with Cool är det rätta svaret :)



2. Jag hittade din blogg när jag kikade runt bland populära bloggar på bloglovin :)



Har även tagit plus i kanten och gillat på facebook (Monia Sundgren)



Sandra

Helt underbar klänning som lilla Greta hade varit helt bedårande i! :)



1. Cloo Collection - For kids with cool

2. Jag har varit en trogen läsare lääänge och fann dig troligtvis genom en länk och fastnade direkt eftersom du är en väldigt inspirerande person.

Caroline

...cool!! Jag hittade din blogg genom spiderchicks blogg=) å självklart har jag gikkar på facebook o håller nu tummar o tår att det är just min lilla tjej som snart får krypa rundor i den tjusiga mink dress!



Caroline

Annelie jonsson

For kids whit cool.

Jag kommer inte heller ihåg riktigt, men jag tror det var genom spiderchicks blogg.

Joa

1. Cool



2. Det kan jag inte minnas, har följa Avenymamman så himla länge =)

Veronika

Hej, skulle absolut vilja vinna en white mink shirt till min lille grabb.



1. For kids With Cool

2. Jag hittade till dig genom Spiderchick. Gillar din stil, på både dig o grabbarna. o älskar dom där små inläggen om inredning hemma hos er :)

lady thirty

1. for kids with cool :)

2. jag minns inte riktigt hur jag hittade in hit för det var rätt längesen. Jag kikar in flera gånger per dag - gillar verkligen din blogg!

Rachel

1. cool.

2. via spiderchick.

Tove

1. For Kids with Cool!



2. Hittade till dig via en annan mammablogg. Tycker att du har en väldigt inspirerande stil och avslappnad inställning, vardagslyx helt enkelt! Ser fram emot att få fortsätta följa dig framöver!

Jennie

1. Cool

2. Även jag hittade dig via Spiderchick.. Hon skrev ett inlägg om att hon var så glad att du börjat blogga igen, och det är jag oxå glad för! Tycker din blogg är härlig med snygga klädtips och mycket fina foton. Och så är det alltid kul att se vad en fellow göteborgare har för sig..:)

Isa

1. Cool!! :)

2. Via Spiderchick!

Lina

1. For kids with cool

2. Via spiderchick



Minna

1. Cool

2. Tittade igenom en kompis bokmärken och kom in på din blogg. Har följt den sen dess, kan det vara närmare två års tid vi snackar om? Love it.



Like på Facebook - check!

Emma

...Cool! Och jag hittade dig genom vintageonline... Eller var det spiderchic? Eller båda? haha jag minns inte. Men jag gillar iaf din stil och tycker om att läsa om ditt liv, vi har barn i samma ålder. Ha en bra dag!

Moa

Cloo Collection- For kids with cool.



Jag hittade hit via MammaCita.



Like på facebook- check!



Hälsningar

Moa

Malin

1. For kids with cool.

2. Via Spiderchick- och sen fastnade jag för mixen av barn o mode. Inspirerande blogg!

Karin

1. Cool

2. Hittade hit via Spiderchick för ca ett år sen. Min lilla dam har redan White mink dress men White mink shirt skulle vi gärna också ha såklart! Cloo är ett grymt märke av en grym designer! :)

Sara R

1: Cool

2: Hittade till dig via Spiderchick!

Har gillat på facebook! :)

Patience -18 & mor till Damien

1; Cool

2; blienvinnare.se

3; Har gillat :)

Teddy

Svaret är cool! Klänningen skulle jag vilja ge min lilla dotter i julklapp! En vacker och samtidigt coolt plagg som passar perfekt till min söta tös!

Sara S C

Vilket fint märke, nytt för mig!

1) Cool 2) Spiderchick



Hälsningar Sara SC

Moa

1. Cool

2. Har läst din blogg sen du startade och det var väldigt roligt med en tävling för barnkläder för just det tycker jag du är spot on på! Har köpt flera saker som du har tipsat om- enkla, fina och ekologiska barnkläder! Likey!

Marie

1) cool 2) Genom din vän Moa alias spiderchick, älskar båda era bloggar! De tillfredställer två olika behov! :D

Camilla

1. "Cool"

2. Via Spiderchick, någon gång i tidernas begynnelse.



Jag skulle vilja klä dottern i en the white mink shirt.



Nu har jag gjort mitt, nu håller jag tummarna bara :)

Teddy

Glömde ju att skriva att jag hittade din blogg via spiderchicks blogg.

lejnox

Min sambo tipsade om detta märket, han hade sett att det hängde några exemplar på Bengans. Men glömde visst bort det så blev så glad nu när jag blev påmind igen, och dessutom via en tävling! Skulle mer än gärna vilja vinna THE WHITE MINK DRESS till min Judit som är 6 månader.



1. COOL

2. Jag minns inte riktigt hur jag hittade till din blogg men gjorde det precis när du hade startat den. Gillar hur du i dina inlägg är personlig men inte privat. Det blir mer spännande så! :)

Carola L

1: cool

2: Ingen aning måste ha varit i samband med någon tävling!

Jessica

1. Cool

2. Oj de va så länge sedan, men jag tror de var någon som länkade till din sida, sen dess är jag kvar :)

Zarah

På 1:an svarar jag cool och på 2:an Gogglade efter en blogg som handalde om både mode, barn och storstan.

Jag försökte hitta en bra bloggförebild medans jag var gravid och din liten och min lilla Konrad kom ganska nära varandra så det passade perfekt.



Första gången jag är med på en tävling men tröjan var så fin

och skulle passa så på lillfisen, hoppas jag vart snäll i år så tomten har med den...



Ha en fin kväll

Emma

1.) "for kids with cool", såklart!

2.) Hittade hit via länk från Spider von Chick, liksom många andra verkar det som :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress