14 december 2011

NEW IN

MODE KIDDO




Liten får inte så mycket julklappar av oss i år då han troligtvis inte bryr sig så mycket ännu och i stället lägs de pengarna undan för framtida jular. Dock är planen att både han och hans storbror kommer ha en jumpsuit i paketet på morgonen (ett paket av tomten på morgonen är tradition från min familj) så att de kan mysa runt i dem sedan medans vi väntar på Kalle. Den minsta modellen har jag köpt här, grå så klart!

Pssst! Dräkten är fantastiskt mjuk men jag rekommenderar en storlek större än vad ni brukar köpa för den rätta bekvämligheten och looken.

jumpsuit, Ebbe
andrea

Den där har jag spanat in flera gånger, tyvärr verkar största storleken vara 86(?) så min lille får sig en grå från theBrand i julklapp i stället, inte heller helt fel :) Förresten tycker jag att det är himla fint med matchande syskon, och då behöver matchningen såklart inte vara identisk, men ändå, så sött!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress