Det är inte ofta men det händer att kopian i bland tilltalar mig mer än originalet. I detta fall till exempel och så är ju dessutom priset en fjärdedel. Här hittar ni de fina från Nelly shoes... vilka gillar ni mest?

pic; nelly.com
Hellolinda

Har alltid gillat originalet mest när det gäller dr martens :)

Hanna

Dr Martens! Sedan har jag hört att kvaliteten på Nellys egna skor inte är den bästa..

Har själv Dr Martens och de är väldigt bekväma att gå i och har mycket skön innersula.

stina

Originalen, helt klart! :)

Anna

Originalet - no doubt.

Rosa

Originalet! Helt klart.

katrin.a

Själv har jag kvar mina Martens som jag haft på mig jämt en gång i tiden. De är finast när de är inte ny men inte sliten heller.

Dock har jag nu köpt de här godingar från Nilsson:

http://www.nilsonshoes.com/Kvinna/Modeller/Boots?art=270059&c=SEK



Älskar dom! Med zipplås dessutom, bra när de måste gå snabb. :)



Nu fundera jag på att sälja mina Martens på tradera.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress