21 augusti 2011

THE WEEKEND LOOK

MODE KIDDO





Someone is being comfy. Mycket känslor denna helg men igår firade vi ordentligt med lillens mormor, min fina mamma som fyller jämnt i helgen. I dag tar vi det söndagsslappt innan hemfärd kommer påbörjas och lillen softar runt in sin nya dräkt- behöver jag nämna att jag är avis?

Tell me- Vad har ni gjort i helgen och vad har ni framför er i veckan? Vill ha lite att läsa om i bilen!

jumpsuit, HM
Anna-Karin

På tisdag nästa vecka flyttar jag för första gången i mitt liv. Ska flytta över 50 mil helt själv ner till Kristianstad för att börja plugga! Ska åka tåg ner och klara mig helt själv i ca 2 veckor tills mamma och pappa kommer och hjälper mig flytta in i mitt studentrum (ska bo på vandrarhem under tiden). Även om jag känner mig 100 procent redo inför detta är det ändå lite pirrigt och skrämmande. Får man gå med karta i sin nya hemstad?! Haha!

Ann-Charlotte

Vilken härlig dress, kollade på den igår när jag var i stan. Hittade inte rätt storlek, synd. Här har det jobbats och idag blir middg hos svärföräldrarna! Happy sunday!

Mamma M

Har en slapp och skön helg och laddar inför en tuff arbetsvecka och en hel del resande framöver. Så hela den lilla familjen har mest skrotat runt hemma, skönt då jag dras med ett lätt graviditetsillamående som aldrig går över! Bakat äppelmuffins, hyrt film, lagat god mat och nu väntar vi på en lekdejt och fikasällskap. En alldeles vanlig och ospännande helg helt enkelt:)

Wilma

Åhh så söt dräckt. En sådan hade jag köpt om jag hade haft en liten son el dotter. I helgen har jag umgåts med mig själv. Shoppat bland anant kläder i stan (Göteborg), sett på bio och tränat. I veckan nu ser jag fram emot att träffa killen jag dejtar. Han är bortrest och jag längtar så efter honom. Snart är det han och jag. O sen ser jag fram emot att träffa alla sötisar (2-3 åringar) på jobbet. Det kommer bli en fin vecka.

Tack för en inspirerande blogg! :)

andrea

Vår helg har gått i städandets tecken. Vi hade visning på vår lägenhet idag och nu håller vi tummarna för att det går fort att få den såld så att vi slipper sitta med dubbla boendekostnader allt för länge. Vi tog lillen till ett lekland idag och han (och vi) har verkligen haft det superkul! Vi hann även förbi festivalen här i Malmö en sväng för en snabb lunch. Allt som allt en väldigt bra och härlig dag, nu har jag bara en vecka kvar av min föräldraledighet, sen blir det massor av nytt, inskolning på dagis, plugg för mig, o så flytten.. men vi försöker ta det lite lugnt med den för lillens skull. Känns som det kan bli för mkt på en gång annars kanske..

spiderchick

ååå den där såg jag på H&M igår, ser himlans mysig ut :-) Blir nog ett köp till lilleman här hemma också.

smalin

I helgen har det shoppats och kollats på bio. I veckan blir det jobb dygnet runt för att sen avslutas med min svägerskas 30-årskalas med tema Mad men (klädångest, yes!)

Nathalie

Hej! Här tittar jag förbi ofta, för en härlig inspiration sida för stora som små. Vi går i väntans tider på besked för en framtida flytt. Veckan som väntar är full av spänning och förväntan. Så hos mig hittar du mycket grubblande och funderingar. Ibland långt bortom verkligheten ...

Trevlig vecka :)

sanda

fantastiskt fin jumpsuit! en sån vill jag ha till mina barn, men vi bor tyvärr på en ort där h&m inte har hela sitt sortiment :( vet du om den ska finnas i deras webshop? jag har letat men inte hittat den...

Anonym

Hahaha, vilken söt. Förhoppningsvis finns den i butik här i staden också. Får bli ett köp i större stl. Perfekt för dagisstart i mars för Texas.



Lycka till med kratfsamlandet inför förlossning!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress