Få inte en chock nu men denna morgon bär jag något annat än mina ständiga följeslagare shortsen. Inte vad som helst heller utan jeans. Jeans med stort J!

upprop: Alla Preggos! Spring till HM:s Mama avdelning innan den nya höstkollektionen tar slut. För första gången i världshistorien, enligt mig i alla fall, så finns det godbitar att hitta!
Sophie

Fint! Härligt att du slipper svullna fötter. En annan hade fötter som ballonger när jag var gravid. Gick från en 38 till 41!



Hälsningar

Sophie

Matilda - Nu med Viggo i famnen ♥

Ja visst finns det mycket snyggt på mama-avdelningen nu på H&M. Annat var det när jag var gravid, inte ett endaste plagg som var snyggt! Nästan så man får shoppa på sig lite nu, långt innan det är dax för barn nummer 2.

Maria - med bebis i magen ☆

fint målade tånaglar! :)

lady thirty

de där byxorna har jag också hittat :) sköna och bra pris - love it!

Sara S

Åh, måste bli ett besök snart. Frågan är när man ska hinna..

Saras, Tuvas och lilla oktoberräkans liv

Åh jag vet! Har beställt hem två par som jag fick hem i veckan. De i svart ska jag behålla, och de i mörk denim tänkte jag skicka tillbaka men nu lutar det kanske mot att behålla ändå. Får väl sälja dem på tradera sen. För de lär ju ta slut i webbshoppen!

lejnox

Önskar att jag också hade hittat dessa för några månader sen...

Jag köpte mest bara linnen och baströjor på h&m mama-avdelning.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress