Efter en fantastisk middag i solen knallade vi alltså ner till Lindex event i anslutning till Premiären av deras Rachel Zoe-kampanj. Vi fick se somriga blommor, lätta tyger och sköna modeller i en härlig blandning och stämningen var på topp. Själv smygshoppade jag ju de blommiga byxorna redan i fredags så självklart bar jag dessa dagen till ära- finast var dock min kollega som bar denna klänning (midsommardröm!).  Lyckad kväll på årets första sommardag!

Ps. Under kvällen lottades ett par Mui Mui skor ut som använts under Rachel Zoes styling- gissa om jag blev avis på tjejen som vann?!

plaggen finns även att köpa i Lindex webshop
emma

kul där var jag också =)

Maria W

coola brallor

F o t o & G r a v i d i t e t

Härliga bilder :D

Mamma till Wiliam

Skoj att för försmak i butiken.Fina bilder..

Victoria

Ser kul ut! :)

Patricia

Ser helt underbart ut. Jag vill också gå på event, sitta och luncha i solen. Vi har även sol här i finland, men oj vad avis man blir på vädret i sverige. :)

Sofia

åh! hade glömt bort det här lite faktiskt. får springa in på Lindex nån dag snart..

MOLLIE ÅBRINK ☮

var också där! :)

Michaela | Vägen till uska, bloggdesign, foto & vardagsliv

såg ut som om det var en trevlig dag :)

snygga de blå byxorna va :)

inga

måste gå in och kolla på lindex nu ;)

lovisa/polichinelle

himla fint! jordgubbar doppade i mörk choklad skulle inte sitta fel just nu alls förresten.

Malin

gud vad kuuuul!! :)

Isabelle

Coolt :)

INGRID W

åå varför blir inte jag bjuden på sånt??? :P

Carina

Ser ut som en rolig dag på Lindex:)



Jag har 2 tävlingar på min blogg där man kan vinna en valfri film, locktång, ringar,smink och nagelpiercing+borr.



Kika in!



Kramiz

Johanna

Måste bara fråga...är det ett par byxor på bilden längst ner??

Hoppas det är en långklänning :S!!

Mandy

Holy moly vilken kö !! Hahh. Har glömt den kollektionen, varit för fokuserad på Conscious Collection ;P Diskuterar fildelning på min blogg. Som artist är jag kluven. Vad tycker du?

Linnea

Åh jag såg de där i stan idag! Skitsnyggt :D

Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Åh vad kul, hade velat gå på det där!! =)

yasmine modell mamma och fru

låter som en bra dag

Stina

Vilka snygga bilder! Är inte alls avis på tilltugget heller.. ;)

Malin

Den kollektionen är Fin! Ska knalla ner till Lindex någon dag snart... :)

sofia

Skoj!

Jeanette

Hehe vad roligt att jag sitter och har på Rachel Zoe project i bakgrunden när jag läste ditt inlägg:)

Junitjej

Där hade jag velat vara!

maya

känns som att jag har missat något men det gör ingenting, en fattig student som jag bör inte ens titta på kläder... =) Fast jag såg på en bild att det fanns fina saker...tur att jag inte var där..hehe

Andrea - as in Andrea's walk in closet

Wow jag vill också ha de där blommiga byxorna :) De verkade bara föör fina!! :) Månne de har kommit till Finland också? :)

Sara

Så kläderna var fina alltså? :) Har inte haft jättehöga förväntningar, men kanske borde jag kika in på Lindex nån dag då.

Kram!

Liz

Åh så kul! Missade jag :( vet du om plaggen kommer säljas i varje butik ?:)

Princess<3

snyggt

linnéa

åh vad fint det ser ut. :-)

Emelie's WickedTime

fin kollektion det verkar vara!

Paulina

Får man fråga vart du åt den smarriga risotton? Bor själv i göteborg och en lunch i solen får snart bli ett måste. Och risotto bara älskar jag!

Anna

Kul! Jag var med där. Tyckte det var jättetrevligt och det hade ju inte varit helt fel ifall man vann de där snygga skorna :D

D A N I F O T O [ daniella ]

Jag var också där igår och kläderna var sjukt fina! :)

Malin

har helt missat det, kläderna ser jättefina ut :)

E

de är så fina de där kläderna! jag måste också gå och kolla!!:)

Sara

Grymt! jag hade velat vara där, jag hade missat det helt!

christian

coola brallor,Där hade jag velat vara,har helt missat det!!

kate

Kul!Skoj att för försmak i butiken!!

Sofia

Hej!



Roligt att springa på dig häromdagen....



Jag var inne & haffade lite stuff från Rachel Kollektionen igår. Söta saker till bra pris. Köpte blombyxorna, perfekt med resår!



Kram S

Saaaaga<'3

Någon ny kollektion elr?



// Saaaaga<'3

Ellen

coolt!:)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress