24 april 2011

YESTERDAY

ALLMÄNT











Uppkopplingen är inte varit hundra uppe i skogen men avkopplingen däremot var maxad. I går kom min bror upp och lillens g-mormor och g-farmor= prickskytte, fika och poolbad. Nu styr vi dock kosan mot Gbg igen, ser fram emot bilköer, sådan semesterkänsla! (positivt tänk är min specialitet)

Ps. Jag är glad att jag panikköpte ett par jeansshorts timman innan vi åkte i Torsdags, ett måste i värmen på landet. Dessa kom från HM Divided.

andrea

Får jag fråga vart du hittat lillkillens keps? Jag har flängt runt som en tok på stan idag för att hitta en till min lille men utan resultat.

INGRID W

ser härligt ut!! älskar lillkillens ruffs-hår. han är så tuff! :)



vi har oxå spenderat påsken i skogen :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress