10 september 2010

WEEKDAY FAVOURITS

MODE



Så, de här plaggen fastnade jag extra för men trots det fick inget följa med hem. Knäppt det här men jag kommer liksom aldrig till kassan när jag shoppar i butik- tror helt enkelt nätshopping är min nya grej. Det är ju dessutom mer bekvämt för det kan jag ägna mig åt när lillen somnat.. hur känner ni: Butiksshopping eller Nätshopping?

pics; weekday.se
Malin

Nätshopping. Absolut. Vet inte hur det blivit så men jag handlar sällan kläder i butik. Kan liksom inte bestämma mej... Men det är superlätt att klicka hem kläder på nätet. :-)

Solblomma

Defenitivt nätshopping sen min gosetjej kom för 2 år sen..hittar aldrig tiden att gå i affärer annars, och att min bustjej ska följa med är uteslutet..finns så mycket roligare att göra än att gå med mamma i butiker :)

kajsa

åh, tröjan längst ner till vänster var ju urfin!

och jag måste nog säga att jag föredrar butiksshopping. jag är en sån som bara måste prova allt innan köp. och visst kan man prova hemma om man nätshoppar och sen bara skicka tillbaka det man inte gillade, men det är jag nog för lat för.. :)

Camilla

jättefina plagg, vill ha!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress