I helgen visade Engla, som väntar tvillingar denna höst,  hur fint hon bär sin väst från Vintageonline.se. Faktum är att även jag knallade runt i just detta plagg och med magen i vädret för precis ett år sedan, är det perfekta ytterplagget när det blir svårt att stänga andra jackor. Om du blir sugen på en egen så finns de ju att köpa här!

I dag blir det mys hos min farmor (alltså lillens gammelfarmor), vi ska hälsa på hennes hönor och leka lite med hennes sköldpadda tänkte vi. See you later!

pic; Englasshowroom.se
Lucky

Först, gillar din blogg! Kul att kolla in alla modetips mm.

Sen, av ren nyfikenhet måste jag fråga hur många pälsvästar har du?



-Lucky

Lucky

Först, gillar din blogg! Kul att kolla in alla modetips mm.

Sen, av ren nyfikenhet måste jag fråga hur många pälsvästar har du?



-Lucky

Kristina Hasselström

Att bära päls är samma sak som att säga att man stödjer djurplågeri. Skulle du bära en flådd tvättbjörn runt halsen med om du hade möjlighet????? Rent ut sagt fördjävligt att du säljer detta i din butik, jag kommer Aldrig kommer köpa något från dig. Jag tror inte att jag är ensam om detta....

Love Anderssen

Jättefin väst, jag beställde en på direkten så nu väntar jag med spänning....!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress