Jag har fått en del önskemål om tips på hur man klär sig bäst utifrån olika kroppstyper.
Jag vet inte riktigt om jag gillar den typen av guider, ni vet de som delar in kvinnors kroppar i olika frukter och sedan pekar på vad är bärbart för respektive typ. Päron hit och Äpple dit. Oftast är det som känns bekvämt det snyggaste på just din kropp men kika gärna in lite senare så ska jag berätta hur jag brukar tänka när jag klär mig för att känna mig fin..

...nu blir det mysfredag på stan med mina prinsar!

Ps. Jag ångrar mig, värst är nog i för sig djurliknelserna. Jag menar: långa ben är fint (precis som korta eller mellan) men allvarligt, vem vill vara en giraff för det?

Ps2. Jag älskar leopardmönstrat, betyder det att jag är snabb?
mini

du är alldeles gorgeous!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress