Dagens på Avenysis som jag märkt blivit mitt alldeles egna alias.

Förra årets skinnjacka passar fortfarande men däremot blev det nya höstskor denna säsong. Skorna kommer från Deichmannsko. Deichmannsko har varit helt främmande för mig tills för några dagar sedan då min vän drog in mig i butiken efter att jag klagat på att jag inte hittat några skor.

Affären är lite som en Lidlbutik med en massa kartonger överallt och billiga priser. Men vem klagar när man hittar fynden och därmed slipper springa runt på Din Sko varje dag för att se om något nytt äntligen kommit in? Check it out!

Deichmannsko hittar du i dagsläget i Stockholm lite överallt i landet (tack för tipsen!)

Heléne

Deichmann finns ju i Angered Centrum..

Lisa

Det finns i göteborg med om dom inte flyttat vill säga. På angered centrum ska det ligga en deichmannsko :)

Ebba's mamma (Angelica)

Deichmannsko finns i Trollhättan också...

Matilda

Diechmann finns lite överallt i sverige, bara så att du vet ;)

Anonym

deichmann har jag sett överallt, allt från helsingborg till... ja, lite här o var:)

Dinaras familjeliv

Ja, de har verkligen poppat upp som svampar lite varstans i sverige. Stockholm kryllar av de, men det är väldigt väldigt låga priser och man kan hitta riktiga guldkorn ibland.

/D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress