23 september 2010

UPDATE

ALLMÄNT



Nu sticker vi ner på stan för en lunch med kollegorna
och sedan blir det lekparken med Spider + Kid, mys!

Ps. Jag älskar stylingen med raggsockor i kängor, dags att plocka fram kombon snart!

pics; am-luls closet
Anonym

Grattis till befordringen=)

En blogg utan namn

grattis till befordran! det är ju gryff! :)

Nikita Thywoman

Grattis till uppgraderingen! ;)

Helena

Och du åt lunch på mitt jobb! Jag vågade inte säga hej, men jag hetsskrek till mina kära kollegor efteråt "hallå såg ni inte att det var avenymamma? hänger ni inte MED i bloggvärlden eller?".

Välkommen åter!

Pernilla

Visst, jättefin outfit men USCH vad äckligt mager hon var, ser ut som en 10 åring i kroppen, INTE OKEJ alls. Som förebild tycker jag att du har ett ansvar där. Vi är väl kvinnor och vill vara det, inte outvecklade barn med knotiga knän?!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress