29 september 2010

TODAY

ALLMÄNT







I dag hade vi vägarna förbi Haga och passade på att besöka en liten hattaffär. Jag är ute efter just en hatt men även om de hade mycket fint (de flesta är handgjorda) så blev det inget köp. Inte dag i alla fall. Den ny ringen åkte på i dag förresten, va tycks?

ring Marc by Marc Jacobs, vit skull scarf Vintageonline.se
Paulina & Pernilla

Vilka härliga bilder :)

Gaymasen

Superb! Jättesnygg ring.



Jag har alltid tänkt - att vara eller att inte vara, en hattmänniska. Jag passar verkligen inte i hatt. Men jag önskar att jag gjorde det. Riktigt snyggtufft på de som passar i det. :)

Ann-Charlotte

Kläderna på vintageonline är sjukt snygga! Snart ska jag lägga in en order. :):)

Moa

Kolla gjärna in i min blogg och svara på dagens fråga, som handlar om 50-öringarna. Annars får du ha en superbra kväll!



http://moalinden.blogg.se/2010/september/dagens-fraga.html#comment

Katrin

Ringen är jättefin och jag kom på att jag har nästan likadan i svart acry ifrån h&m, tack :)



Och så vill jag tipsa om nån jättekul nagellack ifrån isadora (för du älskar ju också lite annorlunda naglar har jag för mig) :)

http://www.isadora.com/?id=2689&cid=8511

mitt favo-kombi är guld bas och svart toppin!



Och så undra jag med vad du matchar sametsleggings, alltso tröjor, klänning,...?

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress