7 september 2010

SPOTTED: THE BLUE JEANS

MODE









Ni vet 99kr-jeansen jag näst intill missbrukat senaste månaden? Nu har de kommit in igen (enligt katalogen som kom hem i går). Produktbilden är fab, jag blir sugen på att köpa mig en vit skjorta trots att det inte riktigt är min grej.

pics; hm, vintageonline.se
Jenny

Dom ser riktigt snortighta och bra ut. Undrar om dom finns i London också?

Martina

är de jeansen stora eller små i storlekarna för jag tycker det är så fin färg på dom och vill beställa dom... tack!

Avenymamma

SVAR: De finns säkert i London också! Jag har den mellanblå färgen och de är ganska stretchiga så man får gå ner någon storlek (jag har strl 25 på mina och är i vanliga fall en 26:a). De mörkblå är dock hårdare i materialet så jag upplevde dem som tightare. Lycka till!

Johanna

Hej, bor i Visby, måste fråga, är det Hm-butikerna som har dessa erbjudanden eller deras nätbutik?

Johanna

hittar dom nämligen inte på nätet...

Anna

Har oxå shoppat upp mej på de jeansen! Skönare plagg får man leta efter.

Tips-Köp!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress