Så, nu har äntligen några av de nya produkterna kommit upp i shopen. Min favorit är helt klart sidensjalen med döskallar på som jag redan testburit hela veckan, den vill liksom inte lämna min hals... Finns i vitt och svart.

Vi erbjuder nu även ett nytt betalningsalternativ till våra kunder, KLARNA FAKTURA. Ett tryggt alternativ om du vill ha möjlighet till att se och prova varan innan du betalar (läs mer om det här). Nu sticker jag ner på stan för frukostdate med Spider, see you later!

Siden scarf Skull, Vintageonline.se
carina

Härligt när man hittar en riktig favoritsjal! :)

Stella

hej! snygg sjal! Jag vill gärna ha nyhetsbrevet, [email protected] tack!



Stella.

S

Hej! Kul med en egen vintage shop. Har själv funderat på att starta något men får man verkligen starta det samtidigt som man är mammaledig? Trodde inte man fick jobba och gå på mammapeng samtidigt?

Läste denna artikeln och blev lite rädd.. http://www.driva-eget.se/fusk-starta-foretag-som-mammaledig-5282813 Tar man inte ut fullt verkar det ju dock ok.

Anonym

hahaha, 600 spänn.

Avenymamma

SVAR: Tar man inte ut föräldradagar På heltid går det bra. Våga testa om du drömmer om det, det är mycket jobb men superkul! MVH Avenymamma

Emma

Har precis beställt en brun pälsväst. Can't wait!

Gaymasen

Wow! Den andra bilden är verkligen superduper vacker! =)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress