27 september 2010

NEW IN



Glömde visa er vad jag shoppade när vi besökte nyöppnade Marc by Marc-butiken i helgen. Jag har ju varit ute efter en större ring länge så när jag såg den här så föll jag pladask. Gillar ni formen?

Efter en lugn dag så planerar jag nu att jobba i kväll, bland annat ska det filas på ett nyhetsbrev. Lämna er mailadress i kommentarsfältet vettja så missar ni inget! (Eller gå in på Vintageonline.se och anmäl er där)

ring, Marc by MJ
Mamma M

Åh jättefin! Måste gå förbi butiken när jag är i storstaden nästa gång.

Ferferi i Paris/Göteborg

Jag tyckte den var jättesnyg också. Så testade den i Paris, men tyckte den var så otymplig, fick ju inte ihop fingrarna...!

Farmor

Snygg ,,men är den inte stor ,du kanske har den på marknaden, kram..

Gaymasen

Oh, tjusig! Älskar stora ringar. Själv använder jag ständigt en och samma ring - silverhjorten från JohannaN.com. It's the best! =)

Alexandra

Köpte den genomskinliga när jag var i NY - älskar den! :)

Rebecca

Åh vad snygg, vad kostade den? :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress