Två trender det snackats mycket om inför hösten är Färgen Kamel & Capen. Nu är ju faktiskt säsongen här och vad passar då inte bättre än att börja bära denna schyssta färg? Jag som brukar ha lite svårt för beiga nyanser har trots det så smått börjat älska min camel cape från Vintageonline.se. Helst bär jag den lager på lager och med smal siluett nertill men funderar dock på att köra bagladylooken med långkjol och allt en dag när det känns rätt, kan bli nice!

Nu blir det promenad med en piggare lillen (feber är borta) och våra kompisar, syns senare!

pics; Denni, zara.com, HannaoJohnVintageonline.se
Yohanna

Hmm... ja, jag tycker jag ser tokblek ut i beige.. Men kanske ska man ge det en chans? (tveksamt, dock!)

Sofia

Åhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh! Helt lovely! Måste ha!!!! Helt underbar!!!!

smyckestokig

säljer jättefina unika namnarmband/budskapsarmband där du kan välja din egna text om du vill. tex ditt namn.barnets, älsklingens mm för endast 79 kr ! Finns även andra smycken till kanon priser välkommen in att fynda. ( ber om ursäkt om du ej vill ha reklam radera bara detta då )



http://smyckestokig.blogg.se/

emma

Cape är så snyggt! :)



Kram Emma



shebook.blogg.se

Christine

Jag tyckte din var finast :-) Eller det kanske är från onlineshoppen som du modellar i? Hade gärna köpt den on det inte redan börjar bli för kallt för den jag köpte i Paris :-(

Avenymamma

SVAR:



Christine- Tack, jag modellar inte bara för webshopen utan jag driver den =)

MaryCaroline

Ser mysigt ut ju :)

Anonym

- FAN VAD SNYGGT!

janina

beige är en snygg färg :D om den matchas rätt (:

ASTRONAUTEN

Åh snyggt! Riktigt kobojsaraktigt sådär!

MYLLENBERG

skriver som en kommentar ovan - FAN VAD SNYGGT!

elin

Vart kommer den längst ner ifrån? :D helt underbar!

BoelBitar

Snygg som vanligt och vad kul för dig att du hamnat på förstasidan! :)

LINA K

Riktigt snyggt! Såg en tjej på stan här om dagen som hade en camelfärgad burberry-cape ... blev så förälskad!! =)

Johanna & Sandra

Camel är faktiskt en riktigt härlig färg :D

Avenymamma

SVAR: Den beiga Capen längst ner kommer från Vintageonline.se Ni hittar den här; http://vintageonline.se/product_info.php?products_id=37&osCsid=c300017204f7e8365d624c2e90ee0991

Jessika

Jättefin! tyvärr skulle den inte passa lika bra för någon som mig ute på landet bland kohagarna. Men,hade jag bott mer i stan kanske! =)

Sheila

Åh underbart! gud vad snyggt :D



Ha det fint!

Sabina

Hejhej fin blogg du har :D riktigt snygga kläder :) Allt bra ? // Kram

kajsa

riktigt fin!

SONJA

SÅ MYYYSIGT!

Ines

Den ser så himla mysig ut! Och snygg, kanske ska skaffa en jag med!;)

Gabriella

Mysig :)

Avenymamma

SVAR: Den beiga capen kostar 900kr och finns att köpa här: http://vintageonline.se/product_info.php?products_id=37&osCsid=c300017204f7e8365d624c2e90ee0991



Materialet är kamelhårull (varmt och stickfritt) samt med kaninpäls krage som gör modellen så unik!

bella

åh jättefint. färgen är bäst

iia

oooh sån blir ett måste,jätte fint

los pirineos

Var med och tävla i gissa kändisen!



Ny tävling varje kväll denna veckan.



Vinn länkning.!



Mvh pierre

LORISSA LOVEBOMB

ääälskar cape ;D Give me

Sandra

Dem är sjukt snygga. Älska cape's!

Ninas modeblogg, utan mode

Beige är fruktansvärt fult tycker jag, och tråkigt.

Jessica

Åh vilken fin!! Vart har du köpt den?:)

cicci

jag själv kan känna att jag inte passar i den färgen. dock så var du riktigt snygg i den :)

Mellisaurus-[rex]

Fyfan va nice :D

Anonym

helt okej

Nine

Ser ut som du har en stor filt på dig.

Nej jag Dissar! :$ De är fruktansvärt fula

lady

snygg! Färgen är så otroligt snygg!

Lee

Vad snyggt och stilrent!

Sofia

Bilden längst ner är kanonfin!

Maja

toksnyggt.

ANNA

mysigt i Haga!

men vart är din ursnygga cape ifrån??

lohas

Riktigt snyggt!

Tin

Bild nr.3 ser ut som Lykke li as myck!

Lykke<3

Junitjej

Så himla snyggt!

julia

supersnyggt verkligen! :)

christin

Det där var riktigt snyggt!

jenny

läckert!

Matilda

Snyggt! :) Vart kmr skorna på de sista bilderna ifrån? :)

Lina Hidling

så jäkla snyggt!

annie

åh fy farao va snyggt.

tilda

den på sista två bilderna är helt underbar!!

Lookgreat

KOLLA IN BLOGGEN, DET SNYGGASTE INOM SECONDHAND!

diana ^^

vart kommer caperna från, de två första bilderna? :D skit snygga! :) <3

Sofia

snyggt! :)

Mekko!

Välkommen in till min blogg! Jag säljer massa olika saker i bloggen som ex , smycken , hårvårdsprodukter , kläder, skor och skönhetsprodukter. Allt är väldigt väldigt billigt , gratis frakt och helt nytt. http://mekko.blogg.se

Jennyh ♡ Malta, mode & chihuahua

jättefint med cape :)

romi

snygggtt

Malin

ser jättesnyggt ut :D

Liza Ellisson

sjukt snyggt!

tobys.se - En släng av ADHD och hjärnsläpp

Som Liza sa... Sjukt snyggt!

Fredrik Modekillen

Du har en skön style!

Emilia

Gillar camel men jag måste i första hand ge lite cred till din frisyr. Snyggt!!!

Sissi

love it!

Humle

Fint! :)

Josefine

åh vad snygg din var!

Anja

Perfektion! Jag har bott i min svarta cape men vill ha en kamel eller grå nu.

Michan

De är såå snyggt!

Malin

Jag tycker det är fint! Har funderat på att köpa mig en sån men det har som aldrig blivit av...känns som att de inte är nån ide för att de strax kommer gå ur modet :P

Malin

Snygg!!

Natalie

Älskar den fina camelfärgen!



http://blogg.veckorevyn.com/makemeup/

emorroidi sintomi

Den som är den klassiska kappan är snygg.

fridacute

Vampire Diaries?

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress