Min absoluta favoritaccessoar är min headwrap. I går såg jag att Monki fått in en superfin stickad modell för endast en hundring, kan vara säsongens bästa köp om du inte redan äger en!

Senare i dag får ni en the complete look för tuffa småtjejer, på begäran av en go läsare som uppmärksammade mig om att det inte bara finns pojkmammor där ute som vill inspireras, så sant så sant!

pics; style.com, Monkiworld, Avenymamma
Anna

Snyggt, som alltid. var kommer jackan du har ifrån?

Avenymamma

SVAR: Tack snälla, skinnjackan är köpt på ZARA och pälsvästen hittar du på Vintageonline.se!

Ida

Hej!

Supersnyggt, ska definitivt införskaffa mig en headwrap!

Jag är en relativt ny läsare som har förälskat sig i din snygga och personliga stil. Men framförallt beundrar jag din fantastiska knut! Hur gör du?

/Ida

Avenymamma

SVAR: Välkommen hit och tack för din snälla kommentar, beskrivning p¨å hur jag gör knuten finns under kategorin "Avenymamma guidar" till höger. Lycka till!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress